Uppesittarkväll

Datum: 2008-12-24 Klockslag: 00:38:57

Har ni tittat på uppesittarkvällen och spelat bingo ikväll? Det har jag, jag & mamma hade två bingolotter var. Men som vanligt så vann vi ingenting, jäkla skit. Erika och hennes pappa hade tydligen samma otur.

Har varit hos Erika med henne, Elina, Dea & Lydia idag också. For dit och bytte lite julklappar, det var hela 20 paket som vi gav bort till varandra. Haha! :'D Sedan så fikade vi och surrade lite. Och när jag ändå talar om Erika så kan jag ju berätta att jag fick ett sms ikväll från hennes gulliga mamma där det stod "Hej sara titta i brevlådan god jul önskar nina ge mor och far en kram från mig." Så när jag gick ut och tittade fanns där ett paket till mamma & pappa, och ett till mig. Så gulligt. :) (Jag blev dock lite less, eftersom vi inte alls hade behövt få något! Men som Erika sa, det var lite av en hämnd. Haha!)

Tänk att det är julafton imorgon.. Känns faktiskt inte som så, men jag måste faktiskt medge att jag längtar riktigt mycket efter att öppna alla mina julklappar. :'D Har varit och klämt lite på paketen ikväll, har några som är lite mystiska, haha. Vi ska nog åka och se kalle anka hos syster och sedan äta middag där, så jag tror att jag tar med mina paket dit och öppnar dem. Lär ändå ha lyckats öppna ungefär hälften innan klockan hinner bli 15:00, så är jag alltid.

Men nu ska jag titta på Weeds och kanske gå ut en liten sväng med Lady. God jul & gott nytt år. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback