Save you

Datum: 2008-12-29 Klockslag: 12:56:45

Satt och tittade på ztv häromdagen, så kom Simple Plan - Save you. Hade aldrig sett videon förut, och såg inte hela. SÅ gick in på Youtube och tittade. Och fyfan säger jag bara - så jäkla fint & sorgligt. Särskilt att man får se Pierres bror, Jay, i slutet, uhuh. ;_;



Nu kom Chester också. Är löjligt hur mycket jag älskar den lilla lurvbollen, men han har liksom alltid varit min pojke. :'D Jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna och sådär, så jag är färdig att åka till klockan ett. (Mitt Sims har btw laddat 84,9% nu! :'D) När jag kommer hem hade jag tänkt slänga upp lite videosar från Youtube som jag tycker är sevärda. ^-^

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback