RENT & FINT

Datum: 2008-12-04 Klockslag: 23:11:17

Nu har jag varit duktig!

Har dammsugit, torkat borden, vikit alla kläder i garderoben & lagt dem fint, plockat undan massa småsaker, handtvättat en bh & strumpbyxor och sist med inte minst satt upp min fina rosa ljusstake. :] Så nu är det fint, och jag slipper känna mig irriterad över hur det ser ut. Det lär dock vara helt stökigt redan nästa vecka om jag känner mig själv rätt, men jag ska nog försöka börja städa varannan vecka. Med det menar jag damma, dammsuga och allt. Tror att jag är allergisk mot damm, känns iallafall så. ;< SÅ SKÖNT ATT HA DET RENT ALLTSÅ! :'D

Men nu ska jag nog skynda mig och duscha (vilket inte går att skynda på så mycket egentligen, eftersom det tar ca tusen år för mitt hår att torka.), sedan blir det tvtittande.

G o d n a t t ! :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback