Nu börjar det blir lite för mycket..

Datum: 2008-12-27 Klockslag: 15:16:26

Nästan 16 GB bilder,
alltså nästan tio tusen bilder.
Tror vi ska åka till Kramfors på måndag och fixa lite mer i lägenheten, sätta upp en spotlight i hallen, ta med & skruva ihop mitt sängbord osv. Så det blir lite mer hemtrevligt. :] Pappa ska få spika/borra i väggen också så att jag kan sätta upp mina två tavlor, är ju så tomt på väggarna där just nu. Bara min Linkin Park som sitter uppe. Får nog åka in på Dollar då och köpa skivor att bränna ner mina bilder på, så att jag kan rensa datorn lite.


Men nu ska jag gå och duscha och fixa mig, sedan ta en promenad med Lady. :) Så blir det film med Elina & Dea ikväll, trevligt. Jag och Erika diskuterar Sims, fyfan vad kul att ha det och sitta och spela. Typ ett av världens bästa tidsfördriv, tiden bara flyger iväg. Känns som om man spelat i 30 minuter, och egentligen har det gått flera timmar. Haha! :D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback