Julafton & julklapparna

Datum: 2008-12-26 Klockslag: 23:13:47

Tyckte att det var dags att lägga in bilder från julafton och bilder på mina julklappar som jag just tagit. :] Så här kommer det en drös med bilder!


Felicia var rädd för tomten, men iår så var Kevin modigare och vågade ta
emot sina paket själv, men han vågade inte ge tomten (Jonas) en kram.

Felicias julklappar gjorde henne till en liten hemmafru, sötan där. :'D

Kevin blev överlycklig för sin "häxdräkt" och sitt "trollspö".

Lars & Jonas intog varsin plats där de satt som några grisar, haha. ^^

Världens gladaste lilla 2-månaders sötsak! :')


Jag fick;

* Tre tröjor.
* En t-shirt.
* Ett linne.
* Ett 8 GB usb-minne.
* "Nagellåda", typ massa nagelgrejer i och sådär.
* 3 bh:ar.
* Två par Saints & Mortals trosor.<3 Skönaste trosorna ever, och bättre kvalité än Frank Dandy också.
* Någon nyckelring man kan lagra bilder i, typ.
* Aquolina Latte Corpo Fragranza fragolina di bosco body milk & bath/shower.
   Luktar helt underbart gott, wild strawberry. Mumma!
* En hjärtask med godis i.
* Chokladkaka, tuggummiförpackning & ett block.
* Christina Aguilera parfymen & en skitsnygg sjal av Erika.
* Två sjalar.
* 2 underlakan & ett påslakanset.
* En halsduk.
* Strumpor.
* Två ljuslyktor.
* En klänning, typ.

Jag tror det var allt.


"Du kan använda detta som ett lock om du vill bli kock eller ge någon en
shock med detta . . . ." (Ihopplock ska ordet vara.) Från Dea. Se nedan.

"Don't have ugly children, beauty gum." "school is cool!"

"Snälla, söta, rara, Sara, denna klapp driver ut smärta. På en jobbig dag
tar du bara, en liten sötsak direkt ur hjärtá." Från Elina.






kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback