Dåligthumör.nu

Datum: 2008-12-14 Klockslag: 23:41:09

Har just suttit och smågrinat lite, utav ren ilska. Just nu är jag så jäkla less på min familj, usch & bläh! Tur att Chester finns, som just var här och gosade lite. Han får mig alltid på bättre humör! :] Var dock hundra gånger surare för ca 10 minuter sedan, har lugnat ner mig lite, haha. (Det är lite svårt att vara sur på mamma när hon kommer in och låter sådär snäll också.)

Men nu ska jag och min hals som känns som om den är fylld av taggtråd försöka sova, ska ju upp 04:30 imorgon. Uhff! :c Blir nog ingen träning för mig innan jullovet, DET SUGER! Är så jäkla less på att vara förkyld och sjuk nu. Suger att ha ont i halsen också, eftersom jag har någon superhals som sväller igen och gör det svårt att andas trots att jag inte ens har några jävla halsmandlar kvar. Älskar mitt liv litegrann nu. Okej, ska fan inte klaga. Det finns de som har det tusen gånger värre, men lite bitter (ovanligt bitter, och INTE på det bra sättet.) måste jag ju få vara, ibland.

Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback