Dagens - 26/12

Datum: 2008-12-27 Klockslag: 01:39:17

Klockan är efter 00:00, men det räknas fortfarande som fredag eftersom jag fortfarande är vaken. ;)

Kläder: Jeans och en tunn långärmad.
Smink: Foundation och mascara.
Frisyr: Utsläppt/hästsvans.
Bild: -
Läsning: Bara en hel massa bloggar faktiskt!

Låt: Within Temptation - Angels, lyssnar på Bandit och så kom den låten, den var en favorit förr i tiden! (som Jonas f.ö fixat som en gadget på min dator).

Mat: Chinagryta och jasminris.

Vill ha: Massa nya kläder, as usual.

Favorit: Måste nog säga Magnus Betnér som förgyllt min dag lite, har kikat på Inget är heligt och skrattat massor.
Köp: Har inte köpt något alls idag.
Humör: Rätt så bra.
Göromål: Sitta här, borsta tänderna & lägga mig bara. Haha!

Borde: Det är så sent, så det finns inget just nu.
Beroende: Att äta, jag hatar att jag älskar att ha något att gå runt och tugga på.

Längtan: Londonresan i mars.
Skit: Att jag är trött 24/7 och att Jonas och Lars åker hem till Stockholm imorgonbitti. :(


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback