BRITNEY SPEARS: FOR THE RECORD

Datum: 2008-12-07 Klockslag: 12:50:19

Såg ni på Brittans dokumentär igår? Jag tyckte den var riktigt bra, men även hemsk. Fyfan att ha ett sådant liv ändå, inte kunna göra någonting utan livvakter osv. Jag tyckte särskilt synd om henne när hon skulle in på en affär eller vad det var, och när hon klev ur bilen sa hon hela tiden "Jag är rädd!", och sedan var de tvungna att skynda sig tillbaka in i bilen.

Men jag är mest arg för hur media hållt på angående henne, det är hemskt hur folk håller på ändå bara för att tjäna pengar. ;< Men är så glad att det bara verkar gå uppåt för henne nu. Hon verkar ju vara världens snällaste och gulligaste människa typ! :*

Har nästan nyss klivit upp, funderar på att snart klä på mig & äta något så att jag kan ta min tablett. Sedan blir det att packa osv, mamma ska även baka nya lussebullar idag. Så ikväll blir det till att äta nybakta, mumma! :'D Blir sjukt mycket packning ikväll, ska ha med systemkameran eftersom jag ska fota i studion imorgon, och jag har helldre min kamera än skolans. :] Så ska jag ha med en flaska med något munskölj-grejs med flour, typ? Även en liten hylla som jag ska ha inne på toan, batterier, kläder och två VHS-filmer som Jossan ska låna. Sen blir det säkert något extra också, tur att jag bor nära nu för tiden! ._.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback