Är det bara jag, eller?

Datum: 2008-12-22 Klockslag: 17:09:14

Dagarna innan julafton är alltid så jäkla tråkiga, är jag ensam om att känna så? Man bara väntar på att det ska bli julafton, ungefär. Visst är det roligt att alla i familjen är hemma och så, men man gör liksom ingenting alls. .___. Jag blir grymt uttråkad. Om jag säger att jag legat och tittat på ett lejonprogram på viasat nature, förstår ni då?

Har nyss ätit pannkaka, så nu har jag världens kramp i magen. Inte vidare trevligt. Har laddat hem Björn Gustafssons dvd nu också, så jag ska ägna mig åt att titta på den ikväll, och även slå in lite paket. :] Och imorgon blir det mini-julafton med några vänner.

Nu blir det underhållning för hela slanten! (Björn är ju utomordentlig underhållning, så nu ska det skrattas!)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback