Rest In Peace

Datum: 2008-08-22 Klockslag: 23:26:29

Tittade just på Casanova, och gud så charmig Heath Ledger var. ;_; Ibland undrar man ju faktiskt om något som kallas rättvisa ens finns här i världen? Sedan satt jag och googlade bilder på honom, och märkte detta och blev.. väldigt glad. :')

Iallafall så klev jag upp och fixade mig imorse och sedan åkte jag och mami till Sollefteå, först på bilprovningen och sedan på sjukhuset. Efter det så gick vi och handlade lite, och sedan åkte vi hem. Så ikväll har jag varit duktig och packat en massa tills på måndag, då jag flyttar tillbaka till Kramfors. Sedan tittade mamma på Casanova med mig, samtidigt som vi satt och åt chips&dipp. :'D

kommentarer
Postat av: robyn

frakten är bra, dom väger det.

strl är såklart inte som svenska, så köp alltid en strl större än det du har. och kolla gärna med tullverket.se eller innan du beställer, så får du redan på vad tullavgiften blir, jag åkte på en smäll tidigare, och det är inte roligt. så kika upp det först :)

2008-08-30 @ 08:47:25
URL: http://delightz.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback