Heath & kladdkaka

Datum: 2008-08-16 Klockslag: 19:30:09

På förmiddagen var jag hos Mimmi, med henne, Dea och Elina och kikade på massa Vänner. :'D Så bra! Jag råkade även somna och passade på att sova ganska länge, tror jag? Och nu håller Dea och Mimmi på att baka en kladdkaka, så sedan drar vi upp till Elina och kikar på Heath Ledger-filmer. :) The sin eater, The patriot och I'm not there blir det, eller kanske inte alla tre.. Får väl se hur mycket som hinns med att kika på. Jag kommer verkligen sitta och n j u t a iallafall. :* Kladdkaka ska bli fetinggott också, var ett tag sedan jag åt det.

Separationsångest? Jo, faktiskt. :c


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback