Fallen Angel

Datum: 2008-08-06 Klockslag: 20:25:31

Ikväll börjar äntligen Fallen Angel, kriminalserien i 3 delar som jag längtat efter. :D För de som är intresserade så går den klockan 20:30-22:00 ikväll på TV4

Bones säsongstartade ju i måndags också, blev aningen sur när jag la märke till att jag missat första avsnittet. :( Men resten av måndagarna ska jag allt se det! Så himla bra serie, helt i min smak.

Idag kom även kusin Jocke hit! :D Var några år sedan man träffade honom sist nu. Hade inget minne av att han var så lik Rolf (min farbror), men det var han. Men han var även lik Chester Bennington, vilket jag mindes. Fick en chock då han sa hur gammal han var, han känns ju inte äldre än Jonas direkt. Han åkte ju motorcykel hit, så.. man får väl se om han erbjuder sig, och om jag vågar, åka en sväng med honom. Haha! :D Men nej, nu blir det Fallen Angel som sagt.



20 dagar kvar till skolan börjar. :C Fyfan!

kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Precis!! De är så stört, det finns inte ord!

2008-08-08 @ 20:27:01
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback