and i'm already missing you.

Datum: 2007-05-12 Klockslag: 18:26:23

var hos anna igår med lydia, kajsa&sara! :] vi hade det trevligt och satt och talade om spöken, vi skrek ett antal gånger och sara och lydia var tvungna att sitta nära mig, plus att jag ville få hålla lydias hand. så rädd var jag! ._. sen talade vi om borgvattnet och bestämde oss för att åka dit i höst eller något sånt, roligt! :D fast hemskt som fan O.O'' sen skulle anna ut och cykla, så då gick alla hem typ. det var svintråkigt att gå hem klockan halv 11 på en fredag, men sånt är livet. satt mig och tittade på tv, tittade på älskade beyond bizarre! det handlade bl.a om spöen, ganska typiskt va? sedan låg jag och väntade ett tag, tills jag somnade. vaknade av att mamma kom in och sa något, och när jag inte ens kunde hålla ögonen öppna gick jag och la mig i sängen och somnade. vaknade ett antal gånger imorrse, första gången runt halv tio eller något, fast jag klev inte upp förrens vid två. drömde massa konstiga drömmar, och du var med, igen.  tittade på telefonen när jag vaknat iallafall, men nej, ingenting. sedan fick jag kämpa mig upp ur sängen typ, för nu har jag fått ont i höfterna/låren/ljumskarna.. fast jag förstår inte varför ._. fast kanske beror på att nu när jag har slemsäcksinflammation kanske jag belastar benen på något annat sätt eller något sånt? för smärtan känns som träningsverk, fast ändå lite annorlunda. så nu gör det ont att bara gå, men knäet gör inte så ont nu längre iallafall, fast det beror väl på att jag inte ansträngt det något också.
bläh, jag känner mig lite besviken.. fast jag är inte bättre själv, men ja! hade hoppats på det..

ska vara med lydia&anna ikväll, tala spöken och titta på melodifestivalen eller vad det var anna sa. ^-^ treeevligt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback