I know you can't be there each time that I call.

Datum: 2007-08-10 Klockslag: 10:51:31

Klockan är nu 10:30, och jag har varit vaken ända sedan 08:40 ungefär. Varför? Jo, för att kattungarna kom och väckte mig och sedan var det helt omöjligt att somna om. Men jag tänkte att det var lika bra att ligga kvar och försöka somna ändå, men när klockan var ca 09:20 och Emil ringde visste jag att det inte var någon mening att ens försöka somna om. Så här sitter jag, väntar på att mamma ska bli klar i badrummet så att jag kan gå och duscha och fixa iordning mig. Idag är det äntligen fredag, vilket betyder att vi ska åka till Kramfors och titta på lägenheten och sedan så får jag träffa Emil. Ska ta med kameran också så jag kan visa honom hur lägenheten såg ut, eftersom han jobbade idag och därför inte kunde följa med och titta på den med oss. Datorn, jo den följer med till Sollefteå också. Så jag kan vara lite social och sådär, men jag måste ju såklart ägna den mesta tiden till Emil, det är ju trots allt därför jag åker till Sollefteå. Det var nu 9 dagar sedan vi sist sågs, och nu känns det inte så himla jobbigt att vara utan honom längre. Inte är det lätt, men det var flera gånger värre de första 3 dagarna iallafall. Det känns väldigt bra med tanke på att han snart åker tillbaka till Forshaga (Värmland), vilket innebär att vi inte kommer att kunna ses på ca 2 månader om jag räknat rätt. Vi har ungefär 2 veckor kvar tillsammans nu, innan han åker tillbaka. Då blir det bara på lov och på långhelger (om några sådana förekommer nu på hösten) som vi kommer att ses, det känns väldigt hårt men jag hoppas att vi ändå ska klara det. Det måste vi, jag behöver honom.
Jag undrar vad vi hittar på idag då, antagligen sitter vi nog bara hemma hos honom och tar igen de här dagarna vi varit ifrån varandra.
Klockan har redan hunnit bli 10:49, jag har alltså suttit här i ca tjugo minuter nu.. Kanske dags för mamma att ha duschat klart snart, så det blir min tur. Och ja, nu kom hon ut från badrummet. Så nu blir det duschen nästa..
Hur lägenheten var, och kanske några bilder kommer finnas här lite senare, ikväll kanske? Får se hur mycket tid det blir över till datorn.
Jag hoppas att lägenheten är helt perfekt, jag ska ju trots allt bo där de 3 kommande åren.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback