Livet blir inte alltid som man tänkt sig

Datum: 2014-05-07 Klockslag: 11:19:44

När jag äntligen avslutat mina 3 år på högskolan trodde jag att det skulle bli så bra att börja jobba, att pressen och huvudvärken skulle försvinna tillsammans med pluggandet. Trodde jag ja! Missförstå mig inte, jag trivs superbra på min avdelning och tycker om att vara sjuksköterska.. men jag hade inte trott att min frånvarolista skulle bli så lång på så kort tid och att hälften av all min tid skulle gå åt till att ha ont. Är det inte huvudvärk eller migrän så är det mensvärk eller annan smärta i livmodern sedan jag satte in spiralen. Det börjar tära så mycket på mig psykiskt nu, känslan av att vara besviken på sig själv, av att bli misstrodd och det där dåliga samvetet varje gång man sjukanmäler sig. Det var ju inte såhär livet skulle bli.

kommentarer
Postat av: dea

Det blir nog bättre skaru se, HOPPAS JAG <3

Svar: Puss på dig! <3
sara

2014-05-09 @ 19:10:18
URL: http://deson.tumblr.com



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback