Som en käftsmäll.

Datum: 2014-08-17 Klockslag: 10:40:04

Igår kom den igen. Ångesten. Som en käftsmäll. Har haft en jobbigare period nu på slutet, att proppa kroppen full med hormoner har verkligen sina nackdelar. Ändå verkar det inte blivit helt bra med smärtan, var nära att svimma på jobbet i början av veckan pga att smärtan kom helt plötsligt. Var ett tag sedan jag hade den där extrema pms-ångesten, men igår kom den tillbaka. Det skrämmer mig att jag från en timme till en annan helt kan förändras, känna att jag inte orkar leva mer. Igår var det en promenad till ica för att köpa godis som fick ångesten att lätta. Då kunde jag slappna av och försvinna in i en bok. Läser Nattsländan just nu som jag blivit helt fast i, läste hela kvällen och har legat och läst nu på morgonen också. Men nu tänkte jag försöka städa lite, det är svårt för i samband med ångesten kommer alltid den här känslan av orkeslöshet då jag mest ligger i sängen helt apatisk. Men det är bara att gå upp och försöka! Sedan är det dags för sista arbetspasset för den här helgen, den andra av tre i rad. Hoppas det är lika lugnt och stilla idag som det varit tidigare i helgen!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback