Mina nya älsklingar!

Datum: 2013-01-05 Klockslag: 17:30:53

Igår följde jag med Erika, Fredde och Christer till Östersund en sväng på eftermiddagen. Vi fikade, strosade i affärer och jag fick med mig litegrann hem också. Köpte äntligen(!) ett par högklackade skor, ett nytt fint nagellack, en mascara och en pensel till min nya cover all mix.
 
 
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Vi lyxar till det lite med oxfilé idag, och senare ikväll hade vi tänkt mysa med ost och kex. Man får ju passa på att njuta nu den sista tiden här hemma! Imorgon tänkte jag ägna lite tid åt mina gulliga systerbarn, packa & kanske plugga lite. Ska även hinna med att säga hejdå till mina tjejer här hemma. Så jag får passa på att njuta av att göra ingenting ikväll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback