Härlig skogspromenad!

Datum: 2013-01-05 Klockslag: 17:10:40

Eftersom Erika åker tillbaka till Norrköping imorgon bestämde vi oss för att gå på Cafét och äta lunch och sedan ta en promenad. Efter vi lunchat åkte vi hem hit så jag fick dra på mig täckbyxor och pannband, sedan åkte vi upp till Erika. Vi tog med oss hundarna upp till elljusspåret och gick omkring på massa olika stigar i skogen i säkert 1,5 timme. Så himla härligt och mysigt! Desto tråkigare var det att krama min fina bästis hejdå, hatar att säga hejdå när man inte riktigt vet när man ses nästa gång. Jag säger som Erika sa till mig häromdagen "jag kan ju inte leva utan dig". <3
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback