Torsdag

Datum: 2012-09-20 Klockslag: 15:13:00

Nu har det varit tyst ett tag igen. Fått lite order om att uppdatera oftare, så jag får väl skärpa mig lite. ;)
 
Sedan sist har jag kommit igång med träningen mer, och det känns faktiskt KUL att gå på gymmet. Så det känns skitbra! Går super att räkna kalorier också, högst 1400 om dagen är mitt mål, och hittills så går det väldigt bra. 
 
Annars då? Försöker tentaplugga så mycket jag bara kan, men är lite omotiverad. Alltid svårt att veta hur man ska plugga inför en ny sorts tenta. Denna gång är det en webbtenta på 2 h som görs hemifrån, 3 frågor. Mm, känns ganska svårt. Att ett ämne är flummigt och inte har några direkta rätt eller fel gör det alltid extra klurigt.. Kämpar på i alla fall! Så att plugga, gå på gymmet och plocka ihop inför helgen är vad jag lär sysselsätta mig med resten av kvällen. Får nämligen besök av min fina Erika imorgon, så vi ska ha en mysig tjejhelg bara vi två. Längtar! <3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback