Söndag

Datum: 2012-09-23 Klockslag: 23:40:00

Som ni kanske sett på bilderna har jag ätit en hel del i helgen, har nog fått mig hundra tusen kalorier ungefär. Haha! Men imorgon är det ny vecka & nya tag, känns ganska skönt. Det dryga är dock att jag fått ont i halsen och i ena armbågen(?) så vilar nog från gymmet några dagar till, för säkerhetsskull. Känns väldigt drygt, men har inte tid för nån förkylning som bryter ut. Men back to 1400 kalorier om dagen i alla fall, och promenader tills halsontan gett med sig.
 
Ska strax borsta tänderna och lägga mig. Har inte sovit ut riktigt i helgen, så det tänkte jag göra imorgon. Ska bli så skönt! Men när man har besök har man ju inte tid att sova massa, vill hellre umgås. Haha! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback