Tentapluggets slutspurt!

Datum: 2012-09-27 Klockslag: 21:31:00

Imorgon skriver jag webtenta någon gång mellan 12:00-17:00. Kan ju påstå att jag har det jag gör ikväll, trots att jag suttit med alla dessa böcker och anteckningar hela dagen. Ska bli så jävla skönt när det är över imorgonkväll. Hallelujah!! Är helt sjukt trött just nu och har hemska benkryp också, men bara att kämpa på ett tag till innan jag äntligen får krypa ner under mitt sjukt sköna duntäcke. Can't wait! Sedan ringer väckaren runt 08 imorgon, då ska jag upp och plugga några timmar till innan tentan sättet igång. Ojoj.
 
Ni håller väl tummarna för att det går bra för mig imorgon? Kan behövas.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback