Mysig helg!

Datum: 2012-09-23 Klockslag: 19:42:29

 
 
Var och kramade Erika hejdå på stationen för snart en timme sedan. Blev otroligt tomt och tråkigt här hemma måste jag säga, saknar henne redan. Men vi har redan planerat in ett eventuellt besök för mig i Norrköping om två helger. Har i alla fall haft en himla mysig helg, och även om en helg går alldeles för fort så har det ändå känts som om den varit ganska lång. Antagligen för att Erika kom tidigt i fredags redan. Igår så trotsade vi regnet och gick på stan i någon timme och tittade i affärer och fikade gott på Elsies. Bästa fiket i stan om man frågar mig, gotta love deras räkmackor! Sedan kom vi hem och tog det lugnt i några timmar, spelade Geni bl.a., innan vi ordnade till oss lite och gick på Akropolis för att äta middag. Började med vitlöksbröd till förrätt och fileto kotas (kycklingfilé, tzatziki och klyftpotatis) till varmrätt. Satt kvar ett bra tag och bara pratade, sedan gick vi hem och jag ordnade pollypaj till efterrätt. Den åt vi tillsammans med gammeldags vaniljglass framför ännu en Johan Falk-film. Sedan skrattade vi ikapp åt Parlamentet innan vi la oss och sov. Idag har vi mest tagit det lugnt och surrat en massa, sedan så provade jag att göra piroger till middag. Lyckades ganska bra! 
 
Som sagt, en väldigt mysig & trevlig helg, som alltid med bästis. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback