Trött till tusen!

Datum: 2012-10-29 Klockslag: 21:01:14

Skulle skriva ett inlägg om helgen i Stockholm om det inte var för att jag var så förbannat trött. Har just fixat matlåda till imorgon {kycklingsallad med pasta} och ska tvätta bort sminket innan jag lägger mig och läser tills jag somnar. Omtenta på sin första praktikvecka är inte direkt det ultimata, blir tidiga morgonar & långa dagar.. Men hoppas jag klarar skiten denna gång!
 
Kan i alla fall säga att jag hade en jättbra och mysig helg, och min första praktikdag har också varit jättebra. Tror jag kommer trivas bra där! Tror att jag gillar gamla människor mer än jag vill erkänna för mig själv, faktiskt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback