Tisdag

Datum: 2012-10-23 Klockslag: 14:24:38

Tog och gick på gymmet igårkväll, kände mig dock inte heeelt 100 medan jag stod på löpbandet så det fick bli 2 km denna gång bara. Siktar på att klara 5 km innan jul, vi får väl se hur det går med det. Bara jag kan få vara frisk så bord det ju inte vara några problem tycker jag.
 
Lyssnade på något annat än min powerwalk-lista igår på gymmet. Lite variation kan ju vara bra!
 
Hittills idag har jag ägnat mig åt att diska bort mitt enorma diskberg, handlat och hämtat ett paket från mamma & pappa. En julig liten skål var det. Söt! Men nu ska jag sätta mig och plugga i några timmar. Har så svårt för at bara sätta mig ner i lugn och ro och plugga, vill helst flänga omkring här hemma och fixa med allt möjlig. Sådär som man gör när det sista man vill göra är att sätta sig och plugga, men bara att ta tag i det så kanske jag kan få kvällen ledig i alla fall.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback