Onsdag

Datum: 2012-10-24 Klockslag: 18:38:00

Imorse kände jag mig som en riktig zombie när väckaren ringde vid 06. Hade riktigt svårt att somna igårkväll, eller natt kanske jag ska säga, och drömde konstiga drömmar och vaknade x antal gånger under natten. Hade ett seminarium på skolan idag gällande kommunikation, vi fick turas om att ha olika roller och göra datainsamling. Tycker nog inte att det gav så mycket kanske.. Sedan när jag kom hem vid 13 tänkte jag lägga mig och sova i en timme eller så, men vaknade strax efter 16 nångång. Oops!
 
Har nyss börjat packa lite inför helgen och gjort en plugglista på vad som ska göras denna vecka och nästa. Blir ju drygt 6 timmars tågåkande i helgen, så jag tänkte passa på att läsa på inför omtentan nästa vecka. Hoppas det går bättre denna gång!
 
Nej, nu ska jag rensa lite minneskort till systemkameran så den är redo inför helgen. Tänkte dra med mig stativet & alla objektiv, inte varje dag man får fota en liten bebbe. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback