Nej, nu får det vara nog!

Datum: 2012-10-06 Klockslag: 12:20:00

Har nu haft uppehåll från gymmet och träningen i 2 veckor pga tentaplugg & förkylning. Men den där lätta förkylningen som då och då gör sig påmind verkar aldrig försvinna, så idag tänker jag masa iväg mig till gymmet ändå. Annars kommer jag ju inte kunna träna mer på resten av året ju.
 
Annars då? Igår kom Lisa hit och hängde. Vi satt på Elsie's i några timmar och fikade räkmacka och surrade en massa, så mysigt! Sedan gick vi hem hit i några timmar innan jag följde med henne ner till stationen och sa hejdå. Just nu ligger jag fortfarande i sängen, men ska strax kliva upp och få i mig lite frukost. Sedan ska jag plugga i någon timme innan jag går på gymmet. Och ikväll ska jag laga gomiddag och mysa framför senaste Johan Falk-filmen tror jag. Någon film blir det i alla fall. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback