Viktnedgång!

Datum: 2012-11-16 Klockslag: 10:55:42

Tänker skryta lite. Mätte mig förut imorse och såg att jag totalt minskat 22 cm och gått ner ca 3,5 kg sedan 11/9. Känns helt jävla fantastiskt, är så stolt över mig själv! Jag har en lång väg kvar, men jag har tagit mig en bra bit vägen ändå!
 
Trots att vågen visat minus har jag varit lite bitter över att inte se någon skillnad på kroppen, men när jag håller ut måttbandet så ser jag verkligen skillnaden. Vilken fantastisk känsla! Nu ska jag plugga, diska och packa innan det är dags att ta tåget till huvudstaden!
 
Har min mage verkligen varit sådär stor? Så kul att verkligen se skillnaden från ca 9 veckor sedan och idag.

kommentarer
Postat av: Anonym

SHIIIT! ! grymt jobbat Sara. Fan va stolt ja kände att jag blev haha. Keep going snygging :))

Svar: Men tack finis!! Så himla pepp på att fortsätta kämpa på nu, till sommaren ska jag verkligen kunna vara nöjd när jag går omkring i bikini! :D Du är grym du med! <3
sara

2012-11-16 @ 11:33:30
URL: http://libbiya.blogg.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback