Lördag

Datum: 2012-11-03 Klockslag: 15:15:00

Vaknade runt 7 imorse och var ganska pigg, men lyckades somna om till strax innan 9 då jag klev upp, åt frukost & började tvätta. Sedan bestämde jag mig för att gå på gymmet, varit där alldeles för sällan på sistone. Blev i alla fall 3,5 km på löpbandet, på 0.5 km/h snabbare än när jag lyckades springa 3 km. Nöjd! Ska försöka gå dit imorgon också och köra både lite styrka och kondition, får passa på nu på helgen när jag har tid. Ska hinna med att plugga lite nu i helgen hade jag tänkt också, får se om det blir idag eller imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback