Stockholm 16-19 november

Datum: 2012-11-20 Klockslag: 18:28:00

Fredagkväll spenderades på hotellrummet. Åt godis, skrattade och tog igen förlorad tid. Underbart!
Hotellfrukost, muuuums!
Pappersspindeln som Dea gjort. När jag kom till hotellrummet hittade jag den i min säng, hoppade upp mot väggen och skrek. Såklart lyckades dom filma det, haha! Här ser ni hur vi lämnade den på lampan som ett litet bus till städerskan. Hahah!
På lördagen åkte jag och hälsade på storebror med familj och myste med underbara, lilla Alicia!
På lördagkväll roade vi oss med att äta dessa. Och FYFAN säger jag bara. Earthworm och satsade var så grymt jävla äckliga. Så kul, visste inte ens att dom fanns på riktigt! 
Åkte till Kista och åt middag och såg Ted på bio senare på lördagskvällen. Blev lite besviken på filmen faktiskt!
På söndagen gick vi runt i Solna Centrum och åt på kolgrillsbaren. Här förrätt!
Sedan var det dags för konsert. Världens bästa The Used. Finns inga ord. <3
Dea var helt cp på söndagkväll/natt. Lekta katt bl.a. Haha! <3
 
TACK för en underbar helg. Love you!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback