Söndag

Datum: 2012-11-04 Klockslag: 08:34:10

Vaknade av mig själv strax före 08, känns skumt att vakna så tidigt på en ledig dag. Gick ju i och för sig och la mig strax efter 22 igår för att jag var så himla trött. Åt god middag, tittade på de två senaste Johan Falk-filmerna och åt lite godis. Lugn och härlig kväll! I alla fall så tänkte jag att om jag la mig tidigt igårkväll så kunde jag kliva upp tidigare idag och masa mig iväg på gymmet. Funderar på att köra lite dubbelt styrkepass idag, köra både armar och ben! Kan ju passa på när det förmodligen lär vara ganska folktomt där borta en halvtidig söndagmorgon. 
 
Ska bara gå upp och klä på mig och få i mig någon frukost, sedan bär det av ut i dimman! 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback