Sjuk!

Datum: 2012-11-05 Klockslag: 10:21:00

Redan igårkväll fick jag någon konstig smärta i magen, men som jag tänkte säkert skulle gå över. Inatt vaknade jag av att jag hade så otroligt ont och att det kändes som om jag skulle spy, så jag fick hämta in en spyhink i sovrummet. Bestämde mig då för att vara hemma från praktiken, tråkigt, men jag kan ju inte gå omkring och vara rädd att jag ska behöva spy. Hoppas det släpper under dagen i alla fall, förlorar så många timmar från praktiken annars. Så går det inte över kanske jag måste jobba helgen istället för att åka till Erika i Norrköping. Men vi får väl se!
 
Det enda positiva med dagen hittills är att jag har riktigt skön träningsvärk i både ben & rumpa efter gårdagens styrke- och konditionspass. Värmde upp med 500 m rodd och körde sedan på lite maskiner, gjorde sedan utfall, calf rises (kommer inte på vad det heter på svenska?) och 100 rumplyft. Sedan avslutade jag med 20min på crosstrainern.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback