Äntligen fredag!

Datum: 2012-11-02 Klockslag: 08:45:17

Sitter just du och väntar på att hemtentan ska börja. Gör ju omtenta mellan 9-11, ska bli så skönt att få det bortgjort.. Hoppas att det går bättre den här gången bara! Skiter i om jag får ett E, bara jag klarar mig. Hatar den här nervositeten som alltid kommer innan en tenta.. Usch, känns som en enda stor klump i magen! 
 
När tentan är klar är det dags att gå till tandläkaren vid 12, och när jag kommer hem är det storstädning som gäller. Ni vill inte ens veta hur mitt kök ser ut just nu.. Usch! Haha. Och sedan blir det såklart fredagsmys framför X factor med något gott, vad vet jag dock inte ännu. Kanske skulle baka något?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback