Torsdag

Datum: 2012-05-31 Klockslag: 19:45:09

Om jag vaknade pigg och utvilad inte? inte direkt. Med huvudvärken från helvetet klivnas upp vid 10 och åt lite frukost och tog en tablett, sedan kröp jag ner under täcket igen och sov till 12 ungefär. Ju mer av dagen som gått desto bättre har jag mått, är fortfarande inte helt pigg men mår betydligt bättre än jag gjorde imorse. Så imorgon kanske jag kan ta tag i den där storstädningen och tentaplugget. Borde nog försöka fixa en tid för utredning sedan, så kanske jag kan få några riktiga migräntabletter som verkligen fungerar. Så trött på att både skola och vardagsliv ska stanna upp i 2-3 dagar med jämna mellanrum pga den här jävla migränen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback