Tisdag

Datum: 2012-05-22 Klockslag: 23:25:30

Har varit ledig idag och inte gjort speciellt mycket, mest tagit det lugnt. Gick iväg på gymmet och körde ett benpass följt av 25 minuter intervaller på cykel. Skulle gissa att jag kommer se ut att ha bajsat på mig imorgon när jag går. Blev på ganska kasst humör tidigare ikväll, av okänd orsak, och tänkte därför avreagera mig lite med att gå och träna igen.. Men jag tog med mig Micke ut på en joggingtur runt sjön istället, vi ska försöka springa ett varv nu varv nu varje kväll. Känns bra, är ju så himla härligt väder här nu också. Verkligen sommarväder. Men nej, nu ska jag lägga mig och försöka sova.. Skola imorgon.

kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 23:27:32
URL: http://fotokobran.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback