Härlig dag, trots plugg!

Datum: 2012-05-01 Klockslag: 21:05:05

Tog som sagt tåget in till Jönköping för att plugga med Lisa. Hon kom och mötte mig i stan och så köpte vi varsin sallad och tog med och åt på deras balkong. Så himla varmt och skönt det var när solen stekte på! :) Efter att vi ätit upp och surrat en hel massa så satte vi igång och pluggade. Sedan tog jag 18-tåget hem och så mötte Micke upp mig så vi gick på Cactus och åt varsin pizza. Tjockisvarning! Evigheter sedan jag åt pizza faktiskt, och nu får det dröja länge tills nästa gång också.

Nu har jag just skickat in både min omvårdnadsrapport och mitt och Lisas arbete om psykisk ohälsa. Så jävla skönt att ha det bortgjort nu alltså. HALLELUJAH! Prisa Gud. Typ. Nu är det bara en examinationsuppgift kvar i denna kursen, men det sparar jag till imorgon & på torsdag. Har även planerat att sitta ute och steka på balkongen imorgon, det ska nämligen bli ännu varmare imorgon än vad det varit idag. Underbart! Måste nog dock smörja in mig imorgon, även om det inte syns så känner jag hur det hettar i ansiktet och på bröstet för att jag suttit ute idag.


Jag och älsklingen har varit tillsammans i 2 år och 5 månader idag också. Gud så fort tiden går! 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback