Fredag

Datum: 2012-05-04 Klockslag: 17:32:35

Idag hade vi redovisning på vårt arbete i psykisk ohälsa, och nu har jag bara 100(!) ord kvar att skriva på min examinationsuppgift. Sedan är den här kursen slut! Så otroligt jävla skönt, verkligen. Har dock en känsla av att det mycket väl kan bli komplettering på uppgiften jag skriver just nu, eftersom jag inte förstår den alls (vilket jag inte är ensam om). Men just nu vill jag bara få något inskickat, och så får jag hålla tummarna för att det blir godkänt.

Har städat lite & bäddat rent idag också. Och nu väntar vi på att Erika, Erik & Pim ska komma hit. Men det tar ett tag innan dom kommer, så vi tänkte gå iväg på Ica och slänga lite skräp och handla till middagen först.
Nya, fina sängkläderna vi fått av mamma & pappa. Lite skrynkliga efter att ha legat i torktumlaren dock. ;)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback