Fredag

Datum: 2012-05-26 Klockslag: 01:37:58

Idag klev jag upp tidigt och tog tåget in till Jönköping för att göra webtenta i Omvårdnad II. Tentan gick bra som tur var, så nu har jag snart mitt betyg i kursen vilket betyder att jag får undersköterskelön i sommar. Så det känns riktigt bra! Passade på att sitta och sola lite medan jag väntade på tåget, lyxigt att kunna ha linne runt 10:00 utan att frysa det minsta! När jag kom hem så var det dags att gå ochhandla och hämta ut iPaden på posten. Så tyvärr har jag inte fått speciellt mycket sol idag trots det underbara sommarvädret. Kunde ju inte hålla fingrarna borta från min nya älskling, sm jag nu undrar hur jag kunnat leva utan?! Fullkomligt älskar den. Känns inte som om jag kommer använda datorn så flitigt hädanefter, iPaden är så mycket smidigare och jag kan i princip göra allt på den som jag kan göra på datorn, i alla fall alla saker jag gör dagligen.

Annars har vi bara myst framför några avsnitt Pretty little liars ikväll, och nu börjar det bli dags att sova. Enligt vädret ska det regna imorgon, men jag kan inte låta bli att hoppas att det fina vädret ska fortsätta. Men det verkar i alla fall komma tillbaka på söndag. Det gillas! Micke känner sig inte så kry nu (därav inget parkhäng idag), så jag hoppas att han är bättre tills på söndag så vi kan lägga oss i parken och sola då istället. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback