Tisdag

Datum: 2012-03-20 Klockslag: 14:18:26

Somnade i soffan igårkväll, blev väckt av Micke inatt som frågade om han skulle bära in mig till sängen.. Jag kravlade mig dock upp och gick dit själv och somnade om och sov till omkring 11 idag. En redig sovmorgon med andra ord! Lite jobbigt att det blev så himla mycket sömn, för det blir jag trött av.. Haha!

Har just bäddat sängen och plockat ihop lite, ska strax dammsuga innan jag ger mig iväg på Ica. Ska försöka mig på att göra panerad torsk med mammas übergoda citronsås idag, hoppas det blir lika gott som när mamma gör det bara! :) Jag återkommer med resultatet!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback