Tisdag

Datum: 2012-03-27 Klockslag: 19:30:37

Nu är det bara lite drygt tre veckor kvar tills det är dags att åka hem och hälsa på. Som alltid så börjar jag få en riktig hemlängtan nu när det börjar närma sig.. Tyvärr är det "bara" Dea som kommer vara hemma (som det ser ut nu), men jag ska umgås så mycket med henne & min familj som det bara går. Ska bli så härligt! :) Det bästa är att under de 10 dagarna jag är hemma så hinner både Felicia & pappa fylla år, så det blir jätteroligt! Vad tror mamman & pappan om att ha lite smörgåstårta tills herrn i huset fyller år? Låter helt förträffligt tycker jag.
Jag och Micke har sett klart på Prison Break nu idag, har bara det sista "The final break" kvar. Men det utspelar sig innan slutet av serien. Blev SÅ ledsen och besviken över hur det slutade, hade verkligen inte föreställt mig det så. :(

kommentarer
Postat av: Dea

ÅH va kul vi ska ha ändå :D (helst nu när jag köpt en ny kamera du kan få lära mig lite :)

2012-03-27 @ 21:08:05



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback