Roooooddan! ♥

Datum: 2012-03-11 Klockslag: 22:44:24

Åh vilken lycka när Rodney dyker upp i Big Brother och han tydligen har en chans att få stanna kvar också. Sverige kommer göra mig SÅ besviken om det inte röstas så pass mycket att han får stanna. Älskade, älskade Roddan!

Nu har jag just betalat massa räkningar (fy tusan så tråkigt det är att se pengarna försvinna!) och funderar på att lägga mig. Tänkte kliva upp i tid och förbereda mig lite mer inför mittutvärderingen jag har imorgon med handledaren & huvudhandledaren. Hoppas att jag får massa bra kritik, lite nervös känner man sig allt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback