Myskväll framför Melodifestivalen nästa

Datum: 2012-03-10 Klockslag: 14:28:21

Jag stökar runt här hemma lite idag. Lite tidigare så rev jag ut hela min garderob och sorterade, organiserade & vek allt. Nu funderar jag över vad jag ska ta mig för härnäst.. Dammsugaren åker fram under dagen i alla fall, det är ett som är säkert. Jag älskar att ha det rent och fint när man ska mysa till det under helgen, jag kan inte riktigt slappna av om det är stökigt.

Ikväll blir det en god middag och sedan mys framför finalen i Melodifestivalen. Ikväll har jag nämligen planerat att vara vaken även efter 21, haha! Skyller på att jag klev upp 05 igår, inte konstigt man är trött på kvällen då! Ikväll tänkte jag slå på stort och köpa chips och dipp, ska bli så himla gott! Men sedan tror jag det får vara bra med onyttigheter tills jag åker hem i slutet av april. Om jag klarar mig så länge.

Vem tror ni vinner ikväll? Jag HOPPAS verkligen att Loreen vinner, hon borde ha vunnit redan förra året! Så grym tjej!


Ikväll blir det min favoritmiddag. Stekt kycklingfilé med potatis, morötter & lök i ugnen och till det chilibea & en god sallad.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback