Måndag

Datum: 2012-03-26 Klockslag: 12:38:34

Idag skulle jag egentligen vara på praktiken mellan 14-21:30, men för säkerhetsskull så stannar jag som sagt hemma idag också. Har just kollat på böckerna inför nästa kurs, blev förskräckt över hur många(!) det var.. Men nu har jag lyckats fått tag på tre stycken som jag reserverat på biblioteket, där sparade jag in många hundralappar. :) Har dessutom laddat ner flera som PDF-filer och nu är det två stycken kvar som jag försöker få tag på begagnade. Kursen heter Hälsa och välfärd ur ett samhällsperspektiv, och det känns ändå inte som några böcker jag kommer vilja behålla efter kursens slut.

Jag är f.ö sjukt klantig. Igår blev jag sjukt sur när jag insåg att jag glömt att anmäla mig till tentan på fredag. Första tentatillfället var jag sjuk, och nu det andra glömmer jag att anmäla mig, och på det tredje så befinner jag mig i natursköna. Får helt enkelt vänta med den till i maj. Suck.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback