Magsjuka

Datum: 2012-03-25 Klockslag: 12:17:33

Har varit tyst här nu i några dagar pga att jag i fredags efter middagen började må dåligt och fick otroligt ont i magen, vilket visade sig vara magsjuka. Spydde tacos som en gris där på fredagskvällen.. Så det lär jag inte vilja äta på ett bra tag. Bara tanken på det gör mig illamående. Och inte nog med att jag hade magsjuka så fick jag en hemsk feber OCH mensvärk. Har jag tur eller?

Börjar må bättre nu och har fått i mig nyponsoppa både nu och igårkväll. Tänkte försöka mig på att äta något som inte är flytande senare ikväll.. Rostade mackor tipsade mamma om så jag kanske ber Micke gå och handla det. Trpr nog, tyvärr, att jag får skippa praktiken imorgon. Även om jag mår ganska bra nu så vill jag än då inte riskera att smitta någon. Ligger man nyopererad så är magsjuka det sista man behöver.


Fick sms av mamma igårkväll som undrade om jag ville ha sängkläder från Jotex.. Dessa hade hon tittat ut, och jag tyckte dom var jättefina- så dom blir det! :) Tack gullmamma!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback