Huvudvärken från helvetet

Datum: 2012-03-08 Klockslag: 11:24:43

Vid 12:55 går min buss mot Eksjö. Har en fruktansvärd huvudvärk som jag hoppas släpper innan dess, vet inte om jag klarar av ett kvällspass på sjukhuset annars. Åker dit i alla fall och ser om det går över, annars får jag väl åka hem när jag inte pallar mer. Förstår inte varför jag ska ha så jävla ont i huvudet hela tiden för?!

Men snart är det helg i alla fall, då kan jag ta det lite lugnt och vila upp mig. Men helt ledig blir jag inte, har ju dom där jäkla uppgifterna att fixa till skolan också. Som ska vara klara den 19e, jag blir så himla arg och irriterad över upplägget på denna kurs. Usch! Tur att jag hamnade på en bra avdelning och fick en så bra handledare i alla fall!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback