Helgen i Norrköping

Datum: 2012-03-08 Klockslag: 10:40:28

Eftersom jag hade långhelg (fre-mån) så passade vi på att åka och hälsa på Erika & Erik i Norrköping. :) När vi kom fram strax efter 19 på fredagen så åt vi tacos och surrade en hel massa, sedan somnade jag tidigt i soffan eftersom jag klivit upp vid 05. På lördagen så vaknade jag och Erika tidigt och satt och surrade massa innan dom andra vaknade och det blev dags för att äta frukost. Sedan gick jag och Erika på stan och shoppade lite medan Micke och Erik gick och tittade på fotboll. Efter en heldag på stan så gick vi hem och bytte om för att gå ut på en promenad, för att få unna oss en godispåse från HEMMAKVÄLL! 

Söndagen såg ungefär likadan ut, vi åkte ut och tittade i affärer och sedan åt vi en god middag följt av tv-spel! Jag och Erika VANN dessutom när vi spelade tennis, då blev vi lagomt nöjda! :D Sedan på måndagen så gick vi också på stan (igen.. haha) och tog en fika innan det var dags att gå hem och hämta sina grejer och ta tåget hem till Nässjö igen. Hade en riktigt trevlig helg, som alltid, men det är alltid lika tråkigt när man ska åka hem. :( Saknar redan min fina Fikan! Men om inte allt för länge så kommer dom hit och hälsar på, vilket jag ser vääldigt mycket fram emot. Då ska vi grilla!


Söndagens lunch, jag åt bakad potatis med smögenröra, mums!

Måndagens lunch på ett mysigt café i stan, hur gott som helst!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback