Helg!

Datum: 2012-03-19 Klockslag: 21:51:41

Så, vid 16 idag gick jag av och fick "helg". Sov lite för lite inatt så jag slocknade på soffan när jag kom hem, och inte lär jag bli uppe vidare länge ikväll heller. Knaprar halstabletter pga den här dumma halsen också, blir så trött på den här förkylningen. Har spenderat större delen av kvällen i telefonen. Först ringde Mathilda och vi surrade en bra stund, och sedan ringde jag fina Fikan och pratade ännu längre med henne. Så nu ska jag och Micke snart se något avsnitt Once upon a time, har hamnat efter och missat de tre senaste avsnitten så vi har lite att kolla ikapp! Dock tror jag att jag somnar innan vi hunnit sett alla tre, är väldigt trött redan.

Drömmer mig bort till värmen. Sommaren och utlandet. Är himla sugen på att åka iväg en vecka i slutet av sommaren i år också, finns pengarna så ska jag verkligen försöka komma iväg! Men skulle gärna droppa minst 5 kg innan jag ger mig iväg på något som innebär att man har bikini. Efter praktiken ska jag verkligen komma igång med träningen, vad jag längtar!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback