Helg!

Datum: 2012-03-30 Klockslag: 10:59:45

Igår gjorde jag min sista dag på praktiken. Var faktiskt lite ledsamt att säga hejdå & gå därifrån för sista gången igår, alla har ju varit så himla trevliga & goa. Slutbedömningen med min handledare gick i alla fall väldigt bra, jag fick högsta "betyget" på alla punkterna och fick höra lite fina ord. Det känns bra att höra från någon som varit i yrket så länge att man kommer att bli en bra sköterska, det värmer fint. Försöker suga in allt jag lärt mig & bara hoppas på att allt vill stanna kvar i huvudet och inte bli bortglömt. Det har varit fem riktigt bra veckor!


Idag njuter jag av helg & sovmorgon medan Micke är och jobbar. Imorse såg vädret grått och trist ut, men nu har solen kikat fram. Jag tänkte ta och ringa chefen på mitt sommarjobb och prata lite inför sommaren & sedan tänkte jag ta en promenad bort till Jysk, Rusta och dom affärerna. Ska bl.a köpa sängkappan ovan, sedan tänkte jag kanske unna mig en ny kudde. Är så otroligt less på de vi har, som är riktigt utnötta och blivit knöliga inuti.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback