Började dagen med ett besök på gymmet

Datum: 2012-03-31 Klockslag: 15:14:17

Igårkväll var jag och älsklingen på bio, vi såg The Hunger games, som faktiskt var riktigt bra! Jag hade ingen koll innan vi gick vad den handlade om ens, men jag blev glatt överraskad. Helt klart sevärd! :)

Imorse vaknade jag runt 9 och låg kvar i sängen tills Micke vaknade 1½ timme senare. Så då gick vi upp och åt lite frukost och gick sedan på gymmet. Jag vet inte varför, men under passet så mådde jag väldigt illa men jag körde på så gott jag kunde ändå. Så nu ligger jag hemma i sängen helt slut, men ser redan fram emot morgondagens gympass. :) Nu vill jag verkligen komma igång på riktigt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback