Sommarlov!

Datum: 2012-06-07 Klockslag: 14:37:15

Sista tentan gjord och jag har nu officiellt SOMMARLOV! Helt underbart, är verkligen i behov av det. I alla fall, tentan gick bättre än förväntat mig, men tror ändå inte att jag klarade den. Men man får väl se, ska få resultaten på torsdag eller fredag nästa vecka.. Skönt att slippa vänta så länge, i vanliga fall tar det ca 15 arbetsdagar.

Efter vi var färdiga med tentan så gick jag, Lisa och Julia på stan och kollade lite och sedan gick vi och firade terminslutet med en lunch på Jensens! Alltid lika gott! Sedan sa vi hejdå och kramades lite innan jag gick till tåget.
Hejdå Jönköping!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback