Onsdag

Datum: 2012-06-27 Klockslag: 16:41:00

Idag har jag jobbat 7-12:30, och sedan gick jag hem och umgicks med Micke (och sov lite) innan jag följde med honom bort till bussen. Han är ledig några dagar och passade därför på att åka till Sollefteå.. Så nu är jag gräsänka tills på söndag. Var egentligen meningen att jag, Dea och Martin skulle ut och fiska ikväll, men eftersom jag börjar 07 imorgon så kanske det blir lite för sent.. Vi får se!
 
Mamma kom just hem från veterinären med Taimy, hon hade bokat tid för att ta bort tandsten, men lilla hjärtat kom hem utan fyra av sina framtänder också. De pekade åt alla möjliga håll innan, så hon klarar jag säkert lika bra utan dem - om inte nu bättre. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback